Zamówienie

Zamówienia wybranych towarów można składać poprzez funkcjonujący na stronie www system składania zamówień. Nowym Klientom zalecamy zarejestrowanie swojego konta na TallStreet.pl aby móc w każdej chwili obejrzeć historię swoich zamówień i sprawdzić, na jakim etapie realizacji są złożone zamówienia. Po dodaniu do Koszyka artykułów o wybranych rozmiarach w wybranej ilości należy złożyć zamówienie udzielając niezbędnych informacji teleadresowych, wybierając formę płatności i formę wysyłki. Zamówienie zostaje przyjęte natychmiast po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub po wpłynięciu zapłaty na konto bankowe podane przy składaniu zamówienia (w przypadku płatności przelewem). 

 

Płatności

Płatności za zamówione towary można dokonać (w zależności od wybranej przez Klienta formy zapłaty):

08 1140 2004 0000 3702 7083 6777
TallStreet
Andrzej Ucher
ul. Rymera 161
44-310 Radlin

W tytule przelewu należy podać datę złożenia zamówienia oraz numer zamówienia. W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem, należy w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia wpłacić pełną kwotę podaną w Zamówieniu na konto bankowe podane przy składaniu zamówienia. 

W tym celu należy wybrać metodę płatności "Przelewy24" i po zatwierdzeniu Zamówienia postępować zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. System automatycznie wprowadzi odpowiednie dane i kwotę należną za Zamówienie. System kieruje użytkownika do banku/instytucji, z której przelane zostaną środki na właściwe konto w systemie Przelewy24.pl, a następnie przekazane firmie TallStreet Małgorzata Ucher Orthodental wraz z identyfikacją Zamówienia, ktorego dotyczy płatność. Zaletą systemu jest szybkość jego działania i wygodna obsługa. Aby skorzystać z systemu Przelewy24.pl należy zapoznać się i zaakceptować Regulamin systemu.

 

Wysyłka

Wysyłka zamówionych artykułów następuje  w ciągu maksymalnie 6 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Najczęściej zamówienie zostaje wysłane już następnego dnia.  Zamówienie zostaje przyjęte natychmiast po złożeniu zamówienia (w przypadku płatności przez Przelewy24 oraz za pobraniem) lub po wpłynięciu zapłaty na konto bankowe TallStreet (w przypadku płatności zwykłym przelewem).


Dostępne sposoby wysyłki:

 

Termin wysyłki może się wydłużyć z powodu urlopów, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową po przyjęciu zamówienia. Możliwa wysyłka poza granice Polski po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem. Koszt wysyłki za granicę ustalany jest za każdym razem indywidualnie i ponosi go Klient płacąc z góry.

Darmowa wysyłka

W przypadku zamówień na kwotę większą niż 300 zł dostępna jest opcja darmowej wysyłki zamówienia (tylko dla płatności przelewem lub za pomocą Przelewy24). Aby skorzystać z darmowej wysyłki należy podczas składania zamówienia wybrać formę wysyłki "Darmowa wysyłka". Darmowa wysyłka możliwa jest kurierem DPD oraz Paczkomatami InPost.

 

Kupony

Aby skorzystać z kuponu rabatowego lub bonu upominkowego, należy wpisać kod kuponu/bonu w trakcie składania Zamówienia w polu "Kupon" w formularzu Zamówienia. Następnie należy kliknąć przycisk "Zatwierdź kupon",  a ukaże się komunikat o uwzględnieniu kuponu rabatowego. Suma płatności za zamówienie zostanie automatycznie skorygowana o zniżkę przysługującą z tytułu użytego kuponu.
Składając zamówienie można skorzystać tylko z jednego kuponu jednocześnie - kupony nie łączą się.

 

Zwroty i wymiana

Jeśli zamówione artykuły nie pasują na Ciebie, nie spełniają Twoich oczekiwań lub z innego powodu chcesz je zwrócić - odeślij nam je z powrotem, a my zwrócimy Ci cały koszt zamówienia (wraz z kosztem wysyłki). W przypadu darmowej wysyłki, koszt wysyłki nie jest zwracany.
Możesz również wymienić ubrania na inny rozmiar lub inny model (także koszystając ze zniżki, jeśli wykorzystałaś kupon rabatowy).
W ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki z Zamówieniem możesz odesłać zamówione towary na adres firmy:

TallStreet
Andrzej Ucher
ul. Włoska 8b/21 
30-638 Kraków

Po odebraniu paczki ze zwrotem i zaakceptowaniu zwrotu przez TallStreet, w ciągu 3 dni roboczych zwracane są koszty równe cenie zakupu zwróconych towarów oraz koszt wysyłki zamówienia.

Klient zawsze ponosi na własną rękę koszt odesłania towarów do TallStreet, zarówno w razie wymiany jak i zwrotu.

Aby produkt został zaakceptowany do zwrotu, konieczne jest, aby:

Zwrotom nie podlegają produkty przerobione na życzenie Klienta przez firmę, ani w żaden inny sposób.

Pieniądze zwracane są na konto bankowe klienta. W tym celu należy wysłać e-mail na adres kontakt@tallstreet.pl z danymi do przelewu, bądź dołączyć do Zwrotu dowód zakupu - rachunek wystawiony za Zamówienie, na którym wyraźnie podane będą: nr konta bankowego Klienta na jakie zwrócone mają zostać pieniądze i ewentualne dane powiązane z tym kontem, jeśli inne niż dane Klienta na Zamówieniu.

W przypadku wszelkich wątpliwości prosimy o kontakt.

 

Rozmiary i przeróbki wymiarów

Rozmiary podane przy opisach produktów to długości i obwody mierzone na odzieży nierozciągniętej, leżącej płasko. Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych o 3%.

Dodatkową usługą oferowaną przez TallStreet jest przerabianie na życzenie klienta wybranego, zamówionego produktu w oparciu o wybrany rozmiar z dostępnych w opisie produktu. Klient składając zamówienie powinien wybrać rozmiar zamawianej rzeczy, który chce przerobić, wybrać rodzaj/ilość przeróbek  i określa w polu "Informacje dodatkowe do tego zamówienia" które wymiary o ile centymetrów mają zostać przerobione. Życzenie przeróbki zostaje dodatkowo potwierdzone i zaakceptowane przez firmę w osobnej wiadomości e-mail wysłanej do Klienta.

Usługa przeróbki na życzenie Klienta jest dostępna tylko i wyłącznie w przypadku płatności z góry (np. przelewem) za Zamówienie.

Jeśli wybrane produkty z Zamówienia mają zostać przerobione na życzenie Klienta, okres realizacji zamówienia wydłuża się o 3 dni robocze.

Możliwe przeróbki:

 

Ceny

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto - nie jest doliczana do nich żadna forma opodatkowania. Ceny wyrażone są w walucie polskiej PLN.

 

Dane firmy

Nasz adres korespondencyjny to: TallStreet Andrzej Ucher, ul. Włoska 8b/21, 30-638 Kraków. Kontakt e-mail: kontakt@tallstreet.pl oraz telefoniczny pod nr: +48 536 955 285. Właścicielem marki TallStreet jest firma TallStreet Andrzej Ucher z siedzibą pod adresem: ul. Rymera 161 44-310 Radlin, NIP: 647-242-48-45

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt - jesteśmy do Państwa dyspozycji.